środa, 15 sierpnia 2012

Notka

Kochani
Ostatnio doszłam do wniosku, że prowadzenie 6 blogów i dodawanie codziennie notatek to jednak za dużo, niestety nawet jak dla mnie.
Dlatego postanowiłam na jakiś czas zawiesić 4 z nich i na prawdę nie chciałam tego robić, ale jest tego po prostu za dużo.
Notki pojawią się oczywiście jak skończę z tymi które zostawiam albo jak wena mnie dopadnie.
A więc teraz wyczekujcie notki na:
Harry Potter i Najsilniejsza Magia
Xander Harris to czego nikt się nie spodziewał
i ewentualnie jeszcze jeden ale wybór zostawiam wam
A cała reszta musi poczekać.
Wybaczcie i mam nadzieje że te zmiany pozwolą mi pisać lepiej.
Pozdrawiam i miłej lektury, bądźcie ze mną cierpliwi

4 komentarze:

  1. Myślę, że to mądra decyzja. Wiem z doświadczenia jak trudno jest prowadzić kilka opowiadań na raz. Nie jesteś wtedy w stanie wszystkiego ogarnąć.Wen także nie jest z gumy.Umysł potrzebuje odpoczynku by się zregenerować i napłynęły do głowy nowe pomysły.Popieram twój wybór opek, bo to moje ulubione.Za to egoistycznie liczę, że notki będą teraz dłuższe.
    http://stregabiancayaoi.blogspot.com komedia yaoi

    OdpowiedzUsuń
  2. masz całkowitą racje i popieram cię. jeżeli chodzi o ten wybór, to prosiła bym o Syriusza i Toma ;P


    Bezimienna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że podjęłaś dobrą decyzję. Łatwiej ci się będzie skupić na fabule poszczególnych opowiadań. No i nie będziesz musiała się tak spieszyć, jak do tej pory.
    Skoro wybór trzeciego bloga pozostawiasz nam, to ja sobie życzę ten z Harry'm i Greyback'iem.
    No i oczywiście czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam,
    Twoja leniwa beta Najsilniejszej Magii.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram twoją decyzję całkowicie i prosiłabym o Harry'ego i Greyback'a. Pozdrawiam i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń